University Project
Posted: 11 November 2010 12:37 PM   [ Ignore ]
Rank
Joined  2010-09-25
Total Posts:  5
New Member

Hello, i build a multitouch by the method Ftir, it works but very slowly and didn’t use all the acrylic dimensions (120cm x 99cm), and the camera is a GENIOUS EYE 110, I need to know if I buy a PS3 CAMERA it use all the acrylic dimension, or if is necesary use a acrylic with little dimensions like a (60cm x 70cm ) or dimension like that, and the other question is about the illumination, if in the dimensions of the acrylic (120cm x 99cm) function correctly the led framework with leds witch a space between them of 2,5 cm, and the leds is in the four sides of the acrylic. but the acrylic didn’t be shine in the sides, this acrylic is 8mm thick and is transparent

the videos that show that is this http://nuigroup.com/forums/viewthread/10862/

hola amigos, yo estoy construyendo una multitouch por el metodo ftir, con un acrilico de dimensiones( 120cm x 99cm) y de grosor 8mm que no esta brillado por los lados, el problema radica en que cuando esta funcionando, funciona muy lento y los puntos los coge pero muy poco, la camara que estoy utilizando es una GENIOUS EYE 110 y la iluminacion la estoy haciendo por los cuatro lados con leds puestos cada 2,5 cm, la pregunta radica en si uso una camara de PS3 con el acrilico tal como esta funcionaria, o si es necesario cortar tambien el acrilico y dejarlo mas pequeño…
y la otra pregunta es si dejo el acrilico tal como esta con la camara del PS3 y brillo el acrilico funcionaria mejor la iluminacion, esto lo pueden observar en el link puesto anteriormente.

gracias

Thanks

Profile